amazing موبليات العبد
احدث الاخباراخبار مصرفنون و ترفيه

هشام المليجي: لم أتزوج من قبل.. واتظلمت بسبب اسمي

amazing

متابعة/رضوى سمير

كشف الفنان هشام المليجي سبب عدم زواجه حتى الآن.

نفى الفنان هشام المليجي وجود صلة قرابة مع النجم الكبير محمود المليجي، قائلا: “اتظلمت بسبب اسمي عشان الناس فاكرة اني ابن محمود المليجي”.

وقال هشام المليجي، في تصريحات لبرنامج “كلام الناس” على قناة Mbc مصر: “أنا اتظلمت في اسم المليجي لان ده مش اسمي أن مليجي بس، والناس أما تقول المليجي بيفتكروني إبن الفنان محمود المليجي”.

وتابع: “الدور بينادي صاحبه ومن أول ما احترفت التمثيل وأنا متعود أن فيه أوقات مبيبقاش فيها شغل وموهبتي الأساسية في الموسيقى قبل ما احترف التمثيل”.

دليفيري سريع لخدمات الشحن والتوصيل
دليفيري سريع لخدمات الشحن والتوصيل

وتطرق بالحديث لفترة طفولته، قائلا: “كنت في فرقة الموسيقى ولعبت على كذا آلة وكان من ضمنهم الكمانجة بس كرهت المدرس بتاعها فكرهتها، وسيبت مصر من 5 ابتدائي ورجعت في 2 ثانوي، فمكونتش صحاب، ولفيت كذا بلد منهم العراق والسعودية، فمكنتش عارف أي حاجة في الثانوي”.

وأضاف: “لو مفيش حزن وفشل مكنش هيكون فيه طعم في الفرح فلازم الواحد يمر بتجارب قاسية حتى يشعر بطعم النجاح”، مشيرا إلى أنه اتجه للموسيقى في الفترة الأخيرة وهناك شعراء يطلبوا منه تلحين كلماتهم.

 

دليفيري سريع لخدمات الشحن والتوصيل
دليفيري سريع لخدمات الشحن والتوصيل

وعن حياته الشخصية، صرح هشام المليجي: “أنا مش جرىء ومعنديش حاجة أخجل منها وعديت الـ50 سنة وتاريخ ميلادي اللي موجود على الانترنت مش حقيقي وانا غير متزوج ولم أتزوج من قبل وبزعل لما البنات بتكتبلي على فيسبوك اني كنت الكراش بتاعهم زمان”.

وذكر هشام المليجي: “عشان الجواز مهم هخليه اخر حاجة في حياتي ورحت لطبيب نفسي مرة واحدة بعد نصيحة واحد صاحبي وطموحي كبر الفترة الأخيرة وعايز أبقى فيلسوف”.

amazing amazing
amazing amazing

مقالات ذات صلة

amazing amazing
زر الذهاب إلى الأعلى