amazing موبليات العبد
احدث الاخباراخبار مصرفنون و ترفيهمنوعات

مصطفى فهمي: الحب بيخلص وبين أربع حيطان بيتحول لعشرة

amazing

متابعة/ روناء علي

أوضح الفنان مصطفى فهمي أن مرحلة الرومانسية والهدايا والحب تكون في بداية الزواج، وبعدها تبدأ مرحلة العشرة، وهي المرحلة التي يتوقف عليها الاستمرار أو الانفصال.

جاي في السريع
جاي في السريع

وخلال استضافته في برنامج “الحكاية” الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب عبر قناة MBC مصر، وردا على سؤال عن سبب تحول الحب إلى عداء وانفصال مؤلم، قال مصطفى فهمي: “مش كفاية الهدايا، لازم تجيب هدايا أكتر، وبعد شوية في حاجات تانية لازم تتجاب.”

جاي في السريع
جاي في السريع

وأضاف: “هو كان حب، بس الحب في الجواز بيتحول لعشرة، وإنت بتكتشف اللي قدامك في عشرته مش في الحب. الحب خلص في الجزء الأولاني ويا حياتي ويا روحي وأنا تحت أمرك، لما تدخل في الحياة بين أربع حيطان تبتدي تبقى عشرة، يا عشرة حلوة يا عشرة وحشة، يا تقدر تستحمل وتكمل يا متقدرش تستحمل وتكمل.”

جاي في السريع
جاي في السريع

وتابع: “أول ما بتقول مش قادر أكمل يبتدي عليك الهجوم، ليه أكمل في حياة أنا مش مبسوط فيها؟ الحياة وصلت بيني وبين الشخص اللي قدامي لخناقات مستمرة لا تنتهي، أروح بيتي مكتئب ليه؟ وفي طرف تاني مش عايز يسيبك، وتحاول تتفاهم ميحصلش تفاهم.”

جاي في السريع
جاي في السريع

يذكر أن مصطفى فهمي انفصل مؤخرا عن زوجته السابقة الإعلامية اللبنانية فاتن موسى، وشرح خلال لقائه في البرنامج أن الخلافات بينه وبين زوجته لم تكن وليدة اللحظة بل تراكمات أدت إلى الانفصال.

amazing amazing
amazing amazing

مقالات ذات صلة

amazing amazing
زر الذهاب إلى الأعلى